Suupohjan Osuuspankki on saanut olla mukana Teuvabiilin matkassa viikon ajan.
Olemme käyneet Teuvan jokaisessa seitsemässä kylässä vieden terveisiä POP Mobiililla maksamisesta
ja POP Avaimella tunnistautumisesta. Lyhyiden videoiden ja käytännön opastuksen myötä olemme
vieneet opastusta ikäihmisille, joille digimaailma on oudompi.
Osalla on jo käytössä verkkopankki, ja nyt saatiin uudet palvelut käyttöön.
Eri kylissä on kuulijakunta vaihdellut, osassa on ollut enemmän ja osassa vähemmän kuulijoita.
On tuntunut tosi mukavalta tavata asiakkaita ja olemme voineet viedä digituulahdusta
myös ikäihmisten arkeen.
Samalla pääsimme kertomaan pankin sähköisestä ajanvarauksesta ja uudesta
Verkkohetki-videoneuvottelusta, jolla pankkiasioita voi hoitaa myös etänä.
Tutustuimme yhdessä myös pankin omaan YouTube-kanavaan,
mistä löytyy oman pankin kivoja videoita.
Tunsimme, että on tosi tärkeää tavata asiakkaita ja saada antaa käytännön apua ja
rohkaista käyttämään uusia palveluita.
Huomasimme myös, että asiakkaat ottivat tietoa mielihyvin vastaan
ja varmaan uskaltavat ryhtyä käyttämään palveluita.
Tämä tuki taas pankkimme ajatusta, että olemme paikallisia ja lähellä ihmistä,
ja annamme mielellämme apua eri palvelukanavissa.
Anja ja Päivi/POP Pankki Teuva
P.S. Suupohjan Osuuspankkia voit seurata Facebookissa, Instagramissa,
Twitterissä, LinkedInissä,
YouTubessa ja lisää tietoa löydät pankin kotisivuilta
www.poppankki.fi/suupohjanosuuspankki
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti